Doprava a platba

Možnosti dopravy

Česká pošta – Balíkovna

Objednávku si jednoduše vyzvednete na více jak 2000 specializovaných výdejních místech Balíkovna po celé České republice. V rámci této služby Vám nabídneme rychlý výdej na přepážce a garantujeme možnost uhradit dobírku platební kartou.

Česká pošta – Balík Do ruky

Zásilka Vám bude doručena na požadovanou adresu. Obvyklá doba pro doručení zásilky je jeden pracovní den po expedici. Pokud doručení nebude úspěšné, bude balíček uložen na Vaší poště, kde bude uložen 7 dní. O podání a cestě zásilky budete informováni Českou poštou pomocí SMS nebo emailem.

Česká pošta – Balík Na poštu

Balíček bude doručen na vámi zvolenou poštu, kde si jej vyzvednete. Doručování zásilek na poštu probíhá od pondělí do pátku mimo státní svátky. Obvyklá doba pro doručení zásilky na poštu je jeden pracovní den po expedici. Balíček bude na poště uložen po dobu 7 dní. O podání a cestě zásilky budete informováni Českou poštou pomocí SMS nebo emailem.

Cena dopravy Česko

Při objednávce zboží do 2000,- Kč

Balík Do ruky99,- Kč

Při objednávce zboží nad 2000,- Kč

Balík Do rukyZDARMA


Cena dopravy Slovensko

Česká pošta / DPD………………… 7,99 EUR (možnost platby pouze převodem)

Možnosti platby

On-line převod………………………… 0,- Kč

Po dokončení objednávky se zákazníkovi otevře možnost zaplatit online pomocí internetového bankovnictví vlastní banky s předvyplněnými údaji.
Jedná se o bezpečný a rychlý způsob zaplacení objednávky oproti klasickému převodu.

Dobírka………………………… 0,- Kč

Po překontrolování doručeného zboží, zákazník uhradí řidiči stanovenou hotovostní částku. Doručovatel následně zákazníkovi vystaví přijmový pokladní doklad. Prosím připravte potřebný obnos, urychlíte tím předání zásilky. Faktura za zboží Vám bude zaslána emailem.

Platba převodem…………… 0,- Kč

Po dokončení objednávky se zákazníkovi vygeneruje vyriabilní symbol, pod kterým uskuteční platbu zboží převodem na účet prodejce (číslo účtu, variabilní symbol, částka). Zboží je expedováno zákazníkovi po připsání částky na účet firmy.